Skip to main content

Arendus-, loome-, ja teadustegevus

Täiskohaga õpetaja ja kolme lapse emana olen pidanud kahjuks peatama õpingud pedagoogika magistriõppes, mida küll alustasin, aga kahjuks ei saanud Tallinna Ülikoolis jätkata ilma, et pere või töö poleks liigselt kannatanud.

Samas usun, et just põhjalikud ja asjakohased uuringud on pedagoogika arendamiseks vajalikud. Seega olen vastanud pea kõigile küsitlustele, mis mulle on saadetud. Näiteks:

Tallinna Ülikooli Haridusinnovatsiooni Õpetajauuring 2019
Praxise IKT hariduse uuring 2016
Kalle Peter Limit'i magistritöö küsitlus õpetajate mentorluse kohta kristlikes koolides 2018
HITSA IKT uuringud 2017

Ka meie kool toetab väga haridusuuringuid ja kõik kooli vastava vanuse õpilased on osalenud uuringutes.

Küberpähkel 2018


Tallinna Toomkool on noor kool ja seega ka alles arengufaasis. Ise olen aidanud koostöös vene keele õpetajaga koostada kooli 3. võõrkeele ainekava:

http://media.voog.com/0000/0031/1215/files/9-Voorkeeled-2017.pdf

Varem koostasin Pärnu Sütevaka Humanitaargümnaasiumis prantsuse keele ainekava aastal 2008:

https://www.sytevaka.ee/files/oppekava.pdf

Koostöös teiste keeleõpetajatega korraldame kord aastas keeltenädala, kus sel aastal kõik õpilased esinevad oma valikul kas näidendi, luuletuse, ettekandega või viivad läbi mälumängu. 

Inglise keele õpetajatega üheskoos muutsime sel aastal osaliselt õppematerjale, kus läksime 5-6 klassis eelneva eeskätt töölehtedel oleva süsteemi pealt üle õppekomplektile Insight Pre-Intermediate, mis läheb 7-8 klassis edasi Insight Intermediate'iga ja lõpeb 9.klassis Insight Upper-Intermediate'iga:

https://elt.oup.com/catalogue/items/global/teenagers/insight/pre-intermediate/?cc=ee&selLanguage=en



Comments

Popular posts from this blog

Õppimise ja arengu toetamine

Arvestamine õppija erivajadutega Klassi ees seistes ei tohi unustada, et tegelikult ei õpeta me ju mitte klassi, vaid õpilasi.  Kui tundi ette valmistades peab õpetaja lähtuma grupi keskmisest tasemest, siis sageli on gruppides õpilasi, kellele see keskmine tempo on kas liiga kiire või liiga aeglane. Nõrgemad õpilased vajavad tihti individuaalset lähenemist. Olen leidnud, et kui vanematel õpilastel jääb tihti vajaka valmisolekust pingutada, siis noorematel õpilastel (1. kooliaste) tasub arendada õpioskusi. Näiteks näitan erinevaid mooduseid, kuidas lihtsustada sõnade õppimist. Siinkohal tasub vaadata õpilase õpistiili, sest mõnel toetab õppimist rohkem läbikirjutamine, mõni õpilane tahab endale sõnu tähthaaval ette lugeda, vahel aitab muude seoste otsimine, võrdlemine teiste sarnaste sõnadega. Need oskused jäävad õpilasele kogu eluks, ja on seega kõige tähtsamad. Olen leinud, et sellest on rohkem abi kui palvest lapsevanematele oma last toetada. Nõrgemate õpilastega ole...

CV

Nimi: Mari Loit Sünniaeg ja -koht: 29.09.1982, Tallinn Aadress: Videviku 29-17, Tallinn 10139 Telefon: 55524643 E-post:  kartulimardikas@gmail.com Haridus:  2000-2007  Tartu Üliko ol, p rantsuse keel ja kirjandus, bakalaureuse kraad    (Tunnistus lisas) 2003-2004 Erasmus programm Université Paris XIII 1997-2000 Tallinna Prantususe Lütseum   1989-2007   Tallinna Inglise Kolledž (varem Tallinna 7. keskkool)          Täiendkoolitus:  2018  SA Kiusamisvaba Kool:  KiVa stardikoolitus koolide KiVa-meeskondadele 2018 HITSA:  Tuleviku õpetaja: Õpikeskkonna ja hindamise kujundamine digiajastul 2018 Eesti Punane Rist: 16-tunnine esmaabikoolitus 2017 EELK Perekeskus: Positiivse ja vägivallavaba vanemluse toetamine läbi kooli 2009  Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus: P rantsuse keele riigieksami suulise osa läbiviimine ja hindamine 2008 Merlecons ja Ko OÜ: Arenguvestluse läbiv...

Lisaküsimused

Tere! Tänan mu blogi läbilugemise eest! Standardist tulenev pädevuse osa: “Kirjeldab rühma ja õppija õpivajaduste analüüsimise meetodeid ja teoreetilisi aluseid.” Millisel kujul jõuavad teiste õpetajate kommentaarid ja hinnangud Teieni – meetod, analüüs? Meie kool on väike ja suhtlemine teiste õpetajatega tihe. Preaguseni olen saanud vajadusel teiste õpetajatega maha istuda ja nende arvamust küsida. Niisiis tulevad aineõpetajana teiste õpetajate hinnangud ja tähelepanekud läbi vestluste. Näiteks ravitakse ühel õpilasel depressiooni. Seda teades jälgin tunnis tema tuju ja valmisolekut kaasa töötada. Üritan tema meeleolu tõsta ja teda kiita, et parandada tema enesehinnangut. Kui näen, et tal on väga raske tunnis olla, luban teha tööd isesesvalt puhkeruumis. Kui näen, et tal on raske, informeerin sellest ka järgnevate ainete õpetajaid, et nad teaksid juba eelnevalt sellega arvestada. Ühe õpilase klassijuhataja palus lasta õpilas...