Skip to main content

CV

Nimi:
Mari Loit

Sünniaeg ja -koht:
29.09.1982, Tallinn

Aadress:
Videviku 29-17, Tallinn 10139

Telefon:
55524643

E-post: 
kartulimardikas@gmail.com

Haridus: 
2000-2007 Tartu Ülikool, prantsuse keel ja kirjandus, bakalaureuse kraad  (Tunnistus lisas)
2003-2004 Erasmus programm Université Paris XIII
1997-2000 Tallinna Prantususe Lütseum  
1989-2007 Tallinna Inglise Kolledž (varem Tallinna 7. keskkool)       

Täiendkoolitus: 
2018 SA Kiusamisvaba Kool: KiVa stardikoolitus koolide KiVa-meeskondadele
2018 HITSA: Tuleviku õpetaja: Õpikeskkonna ja hindamise kujundamine digiajastul
2018 Eesti Punane Rist: 16-tunnine esmaabikoolitus
2017 EELK Perekeskus: Positiivse ja vägivallavaba vanemluse toetamine läbi kooli
2009 Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus: Prantsuse keele riigieksami suulise osa läbiviimine ja hindamine
2008 Merlecons ja Ko OÜ: Arenguvestluse läbiviimine õpilaste ja nende vanematega
2007 Lääne-Eesti Päästekeskus: Tuleohutuse kompleksõppus

Töökogemus: 
2017- Tallinna Toomkool, klassijuhataja, inimeseõpetuse õpetaja
2016- Miikaeli Ühenduse Keeltekeskus, inglise keele õpetaja
2016-2018 Vanalinna Hariduskolleegium, prantsuse keele õpetaja
2012-2013 Moskva Riiklik Rahvusvaheliste Suhete Instituut (MGIMO), eesti keele õpetaja
2005-2012 Pärnu Sütevaka Humanitaargümnaasium, prantsuse keele õpetaja, 2006-2009 klassijuhataja, 2009-2012 lapsepuhkusel
2005-2008 Märjamaa Gümnaasium, prantsuse keele õpetaja 
                       

Keeleoskus: 
Eesti keel: emakeel
Inglise keel: C1
Prantsuse keel: C1
Vene keel: A2



Comments

Popular posts from this blog

Õppimise ja arengu toetamine

Arvestamine õppija erivajadutega Klassi ees seistes ei tohi unustada, et tegelikult ei õpeta me ju mitte klassi, vaid õpilasi.  Kui tundi ette valmistades peab õpetaja lähtuma grupi keskmisest tasemest, siis sageli on gruppides õpilasi, kellele see keskmine tempo on kas liiga kiire või liiga aeglane. Nõrgemad õpilased vajavad tihti individuaalset lähenemist. Olen leidnud, et kui vanematel õpilastel jääb tihti vajaka valmisolekust pingutada, siis noorematel õpilastel (1. kooliaste) tasub arendada õpioskusi. Näiteks näitan erinevaid mooduseid, kuidas lihtsustada sõnade õppimist. Siinkohal tasub vaadata õpilase õpistiili, sest mõnel toetab õppimist rohkem läbikirjutamine, mõni õpilane tahab endale sõnu tähthaaval ette lugeda, vahel aitab muude seoste otsimine, võrdlemine teiste sarnaste sõnadega. Need oskused jäävad õpilasele kogu eluks, ja on seega kõige tähtsamad. Olen leinud, et sellest on rohkem abi kui palvest lapsevanematele oma last toetada. Nõrgemate õpilastega ole...

Lisaküsimused

Tere! Tänan mu blogi läbilugemise eest! Standardist tulenev pädevuse osa: “Kirjeldab rühma ja õppija õpivajaduste analüüsimise meetodeid ja teoreetilisi aluseid.” Millisel kujul jõuavad teiste õpetajate kommentaarid ja hinnangud Teieni – meetod, analüüs? Meie kool on väike ja suhtlemine teiste õpetajatega tihe. Preaguseni olen saanud vajadusel teiste õpetajatega maha istuda ja nende arvamust küsida. Niisiis tulevad aineõpetajana teiste õpetajate hinnangud ja tähelepanekud läbi vestluste. Näiteks ravitakse ühel õpilasel depressiooni. Seda teades jälgin tunnis tema tuju ja valmisolekut kaasa töötada. Üritan tema meeleolu tõsta ja teda kiita, et parandada tema enesehinnangut. Kui näen, et tal on väga raske tunnis olla, luban teha tööd isesesvalt puhkeruumis. Kui näen, et tal on raske, informeerin sellest ka järgnevate ainete õpetajaid, et nad teaksid juba eelnevalt sellega arvestada. Ühe õpilase klassijuhataja palus lasta õpilas...